bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Att gå vidare

Kategori: Allmänt

 
Vänner.
 
Det var längesedan jag skrev här och jag kommer att fortsätta på samma vis. Det är dags för mig att lämna just det här forumet. Delandet känns färdigt och jag har så många som jag känner som har tillgång till den här sidan så jag vill inte exponera mig för mycket här längre. Det känns inte rätt. Varken mot mig eller mot de älskade själar i min närhet som läser.
Skrivandet lämnar jag aldrig. Har alltid skrivit i egna små böcker och sen jag började med bloggandet har detta blivit mitt utrymme för ventilation. Jag kommer att fortsätta på en ny plats. För er som vill följa är det bara att slänga iväg ett mail så länkar jag om ni vill det. Annars kanske ni råkar hitta mig någon gång ♣ Eller så tror ni bara att ni har hittat mig.
 
På återseende.
 
All kärlek.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: