bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

en Kväll

Kategori: Allmänt

Det hugger i hjärtat. Förlorat. Förlorat. Förlorat. Inte tillräcklig. Inte tillräcklig. Inte tillräcklig. Aj.
Hon är jättefin. Mer än jag. Mindre än jag. Finare än jag. Annat än jag. Det högg när jag såg. Borta. Ge upp. Släpp. Jag faller. Blir illamående. Kommer aldrig. Hur ska jag någonsin kunna släppa när det känns så mycket? När hela kroppen viker sig och fylls med smärta? Jag vill ge så mycket. Så obeskrivligt mycket. En gång, fler gånger, för alltid. Vill överösa med kramar, ord och kärlek.
 
Rött in i mitt tjocka blod. Lugnare för varje klunk. Tröttare för varje klunk. Mer hel för varje klunk. 

Kommentarer

  • Glitter säger:

    Du är finast Iza. En fantastisk person. Jag lovar dig.<3

    2013-09-01 | 15:32:15
    Bloggadress: http://glitterlila.blogg.se

Kommentera inlägget här: