bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Dålig Dag

Kategori: Allmänt

Jag har egentligen ingen vidare lust att berätta mitt livs historia. Iallafall inte just nu. Jag har så otroligt lite ork idag. Jag har ingen bra dag.
Sovit dåligt - jag behöver så galet mycket sömn för att fungera som människa - haft ett sug i magen hela dagen. Ett tomrum som behöver fyllas. Det är sådana dagar jag lever med. Det är sådana dagar jag älskar. Och hatar. Älskar eftersom att jag får en frihetskänsla. Jag släpper lös mig själv. Tillåter mig själv att tänja alla gränser. Jag pratar om mat. Dålig mat. Onyttig mat. Sådan man blir tjock utav. Hatar eftersom äcklet blir enormt. Jag isolerar mig från omvärlden. Jag sitter med godispapper och tomma smörpaket. Full men samtidigt tom.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: