bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Fortsättning...

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för de konstiga orden som hoppat in här och där. Autokorrigerare är inte bara av godo. Igår gjorde jag faktiskt "bra" saker som samtidigt är dåliga. Mitt i "koka-en-hel-kastrull-pasta-racet-och-häll-över-smör-ät-fast-du-inte-är-hungrig" (detta efter några mackor och masssa yoghurt med socker), hörde en kompis av sig och ville ses så jag stängde av kastrullen och gick och mötte henne. Vi köpte godis ihop till kvällen. Kanske låter konstigt men för mig var detta ett framsteg. Minns inte sist jag åt vanligt godis TILLSAMMANS men någon. Vanligtvis avskyr jag att äta med folk (särskilt onyttigheter). Och det skedde relativt kontrollerat. Jag brukar bli besatt. Inte kunna tänka på annat än godiset, på hur mycket och när den andra fiskar upp godis. Besatt av att lyckas få den jag är med att äta mer än jag. Det är ytterligare en av mina laster - jag fokuserar enormt mycket på vad andra äter och värderar mig själv utifrån det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: