bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Gårdagens matdag var sådär. Både bra och dåliga saker hände. Morgonen började fullkomligt värdelöst. Frukost gick bra. Men sen efter en timme startade begäret. Jag tappade kontrollen. Inget major men fortfarande Waldemars för mycket. Vad jag åt? 
  • Fem mackor med sjutton kilo bregott (ALLTID sjukt mycket smör när jag äter hetsaktigt. Och då menar jag tjockt lager. Några centimeter. Äckligt, jag vet)
  • tre kakor (hjärtformade, digestive/choklad/nöt
  • två glassar (vanilj med chokladöverdrag)
  • 1/2 liter oboy. Riktigt äckligt stark. Ca 1 dl oboypulver. 
Långt ifrån farligt. Väldigt litet snedsteg jämfört med hur de kan se ut. Men sen började jag planera. Göra upp en lista i huvudet på vad jag ville köpa efter jobbet (choklad, grädde, mackor, bregott...)

Alltid dessa jävla mattankar. Blääääää. Blir så förbannad. Och idag, massa godis och mackor och pasta från gårdagen, är jag svullen och ful och känner mig jävligt vidrig. Kul Iza. Smart Iza. Bra Iza. Och ikväll ska du ut. Försök vara snygg. Tro bara inte att du ska lyckas ditt äckel. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: