bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Det luktar illa

Kategori: Allmänt

Jag luktar ruttet. Jag mår illa. Jag är trött. Jag sover. Ligger ner, kommer inte upp. Vill bli slagen, knullad och älskad om vartannat. Ska sova lite till. Drömma om slag, sex och kärlek. Såld. Vill säljas. Mår sådär just nu. Illamåendet vill inte ge med sig. "Inte gravid" visar testet som jag gjorde för att alla andra tror att jag skulle kunna vara det. Trots avbrutna samlag och mens. "Inte gravid". Vet inte vad jag skulle ha gjort om jag vore gravid. Jag gillar inte idéen med att göra abort. Även om jag absolut inte är emot det.  
 
Jag saknar. Undrar om det är därför jag mår illa. Jag känner mig vidrig. Äcklig och ovärdig. Jag luktar illa och ingen borde behöva vara med mig. Usch. Jag orkar inte sträcka mig efter mina piller. Det är ingen ordning på mig. Jag kommer alltid förbli bortvald. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: