bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Vitt mot vitt

Kategori: Allmänt

Grannpojken skulle ha en kompis i sin soffa inatt. Jag som ville gå ner och krypa ner bredvid honom. Det är inte roligt med kvällar då man längtar efter och hoppas att sömnen ska bli evig. 
 
Mackor och mjölk ger vita spyor. Känns konstigt med vita spyor när man känner sig svart inuti. Att äta vitt ger vitt i toan. Känns finare på något vis. Vill egentligen fortsätta men jag åt bara två mackor och ett glas mjölk. Så nu går det inte att fortsätta. Orkar inte igen.
 
Spytårar är inte riktiga tårar. 
 
"Men alltså har du ens fortfarande bulimi? Alltså så att du kräks?"
Det skär. Tvinga mig inte att påvisa något jag knappt orkar ta i. Tvinga mig inte att försvara. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: