bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

One step closer

Kategori: Allmänt

❤❤❤
I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you
for a thousand years
I'll love you for a thousand more
❤❤❤
 
Livrädd. Skrämmer jag bort människor? Tänk om människor ångrar att de välkomnat mig i deras liv? Att de suckar varje gång de kommer att tänka på mig? Suckar varje gång jag hör av mig? Iza är så krävande. Iza är bara för mycket. Hon är alldeles för intensiv. Alldeles för jobbig. Alldeles för på. Kan hon sluta existera? 
 
❤❤❤
Heart beats fast
colour and promises
how to be brave
how can I love
when I'm afraid
to fall
❤❤❤
 
ONE STEP CLOSER

Kommentarer

  • Glitter säger:

    Tack vännen. Har läst din kommentar flera gånger, känns fint, känns som om du bryr dig på riktigt fast vi inte känner varandra (så väl). Blir varm i hjärtat<3 Det är sant att det inte hjälper att klandra sig själv, jag vet. Men det är så svårt att ändra sitt förhållningssätt. Dessutom känns det så himla läskigt att erkänna att man kanske inte kan styra det där, lättare då att tänka att man kan välja sitt mående och att det bara handlar om att anstränga sig mer. Det är så jag tänker med allting, om du misslyckas med något beror det bara på att du inte ansträngt dig tillräckligt.

    Jag tror det blir bra för mig att börja plugga faktiskt. Jag behöver förändring. En ny stad. Nya människor. En annan vardag. (ett nytt jag- som man alltid tänker, som det aldrig riktigt blir). Sen har jag ju haft ett år nu, när jag jobbat och avslutat tre gymnasiekurser som jag fick förlängda.

    Ta hand om dig Iza. Fina du.

    2013-07-28 | 10:09:33
    Bloggadress: http://glitterlila.blogg.se

Kommentera inlägget här: