bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Spontant sårad

Kategori: Allmänt

I'm not that shy, I'm not too scared
I'm a little afraid but isn't everybody?
 
Vaknar med ett starkt illamående. Skulle kunna vara fullkomligt nedslagen och avhuggen vid anklarna men jag reser mig upp. Står upp. Försöker att ge mig själv styrka, pepp och cred.
 
Blev en spontan utgång igår. Började med att åka till Carro och dricka lite rödvin och ha det allmänt mysigt. Sen gick jag ut för att möta upp Ida. D var där. B var där. Jag var inte särskilt berusad eftersom att jag har ett dop att sjunga på idag. Det blev jobbigt. Väldigt jobbigt till och med. Känner mig aldrig trygg med Idas kompisgäng. Det är någonting som ligger och stör där. Det känns inte genuint och då blir jag så otroligt skrämd. Känner att jag inte kan lita på dom och jag märker att jag inte riktigt accepteras - jag är en axelryckning för dem. En tråkig, alltför korrekt person. Som att de har behov av högstatusindivider och anser mig vara det motsatta. 
 
Sen blev jag rejält ignorerad av D. Trots att han tillbringade natten innan i min säng. Det gör ont i själen. Väldigt ont. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: