bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Väntar in

Kategori: Allmänt

Kan inte sova. Har inget bröd. Inte i frysen och inte i kylen och inte i skafferier. Har ingen kakao. Har ingenting. Söker. Finner inte. Tar yoghurt. Det är vad jag har. Har egentligen inget enormt hetsbehov. Bara ett litet. Som ligger och gnager. Och sömnlösheten spär på. Ataraxen vill inte hjälpa mig idag. Jag tänker och tänker och tänker. På morgondagen. På B. På huruvida jag ska följa med eller inte till festivalen. Kan inte bestämma mig. Rädd att missa. Rädd att inte trivas. Rädd för allt. Får jag med mig någon? Ska jag åka? Hur ska jag göra? Alla mina pojkar åker. Imorgon. På förmiddagen. Tänk om de kommer ha hur kul som helst!? Connecta och komma hur nära varandra som helst!? Då vill ju jag också vara där. Står inte ut med tanken på att missa. Står inte ut med tanken på att inte närvara. Och samtidigt vill jag inte. Vill inte stå där och känna mig bortkommen. Vad händer då? Åh :( skit också. Kan ändå inte åka redan imorgon. För då har jag lovat att hälsa på Magda. Och dessutom ska jag till Kristin. Och sen ska jag kanske försöka hamna i marmorbyn. Det drar och sliter. Vad ska jag göra? Vad är smartast? Mamma! Vill prata med mamma! Mamma, hjälp mig! Gillar jag festivaler? Borde jag följa med? Vara full dygnet runt tills jag fullkomligt stupar? Älska ikapp med livet? Vart ska jag sova? Vem ska vara min trygghet? B! Varför kan inte B följa med!? :( åh. Neeeej. Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte. Val är inte min grej. Återigen vill jag dela mig i två. En. Två. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: