bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

?

Kategori: Allmänt

För att en dag kan innehålla massor. Den kan innehålla glädje. Den kan innehålla sorg. Min har idag börjat ganska dåligt. Mitt matschema går åt pipsvängen även om det idag var helt "okej". Började med frukost. Som Blev till typ tre frukostar. Inte så bra. Sen mys med en kär vän. Svart kaffe och sällskap piggade upp mig. Sen var jag iväg till en kompis och hennes förtjusande treåriga dotter. Otroligt mysigt. Där åt jag en bit kladdkaka (hon hade bakat och jag vågade inte vara ohyfsad och säga nej, känner henne inte tillräckligt väl). Mer svart kaffe... Sen vidare till en annan vän och hennes 7 veckors bebis. Jag fick hålla det lilla livet. En underbar flicka som var så mjuk och härlig. Fram till hit var allt tipptopp. Sen kom jag hem vid 19. Åt en matlåda, en apelsin och ett glas mjölk (som planerat). Sen - trötthet skulle hängt med grannen men det blev inget. Känns lite trist. Och så ockuperas tyvärr mina tankar av grabben som klev in i livet för att sen försvinna lika fort. Den fina som jag inte förtjänar. Den snygge som är för snygg gör mig. Den rolige som är för rolig för mig. Han var med en stund. Sen ville han inte mer. Tre månader sen och ändå sitter han kvar :( Låt mig vila nu. Jag orkar inte somna med en känsla av misslyckande. Ire idag igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: