bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Hemma

Kategori: Allmänt

Hemma. Äntligen? Ja. Äntligen. Det har varit en lång dag. Slitsam dag. Jag ville egentligen inte åka - bävade inför att under sju timmar sitta i ett trångt utrymme med min mamma. Ville inte bli pressad på en massa matfrågor. Jag sitter för nu och funderar på om jag ska fortsätta/påbörja ett matmaraton eller om jag ska låta bli. Jag ska försöka låta bli. Jag ska försöka återgå till planen. ÄTA NORMALT. Försöka återgå till rutiner. Frukost, lunch, middag och två mellanmål och ev kvällsmål. Som vi har bestämt. Som jag har lärt mig att jag borde. Jag har frångått mitt "matschema" sedan nyår i princip. Inte bra. Så nu går vi tillbaka till matlådor. Mamma lagar matlådor åt mig. För jag klarar det inte själv. Hur gammal jag är? 23. Jag vet. Patetiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: