bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Jobb

Kategori: Allmänt

Vaknad ganska tidigt idag. Första gången på länge. Åkte och tränade på gymmet direkt på morgonen. Lite Celsius och en banan, löpband, rumpa, mage, armhävningar. Har dåligt blodtryck och var nära att svimma både en och två gånger. Men skönt att komma iväg iallafall. Frukost när jag kom hem vid tio: råggröt med kesella. En snabbis på stan och mellis, svart kaffe och päron, på jobbet. Lunch vid 12.30 och sen höll jag mig i schack och balanserad till typ nu. Kaffe med mjölk och ganska rejält med nötter och torkad frukt (ett dricksglas typ). Så nu är jag nöjd. Men lite orolig. Oroar mig för lite allt möjligt. Tröttheten; kommer jag att klara den??? Jobbar hela helgen och ska dessutom antagligen ut på lördag. Plus besök ikväll. Plus att jag vill vara fin. Men jag ska tänka positivt. Hjälper mig knappast att tänka "oj, vad stressigt det kommer att bli". Ska istället tänka "oj, vad roligt det kommer att bli!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: