bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Fina dagar, starka dagar

Kategori:

Åh! Jag är glad idag också! Helt underbart. Jag uppskattar verkligen lugnet mer än ord kan beskriva ❤
 
Vaknade tidigt trots att jag la mig först vid tolv. Energi i kroppen och jag gjorde mig redo för en springtur. En fin vän med en (om möjligt) ännu finare bebis hörde av sig och ville ha promenadsällskap. Aldrig lätt med val speciellt inte när man är smärtsamt medveten om hur mycket mer kalorier en löprunda ger. Men jag älskar sällskap. Och jag sprang en mil igår. och min hjärna går att säga emot idag så nu är jag på väg mot moa och promenadstråket. Det ska bli jättemysigt och om jag nu får för dåligt samvete för missad morgonspringtur så tar jag helt enkelt igen det ikväll. Ge mig kraft att stå emot idag. Ge mig kraft att tänka fina och uppmuntrande tankar. Jag kan. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: