bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Göm mig i ditt hjärta

Kategori:

Idag är en sådan dag jag vill gömma mig. Vaknar med illamående, trötthet och magont. Jobb 7-13. Sen ska jag träffa en kär vän som är hemma en sväng. Men jag måste sova. Sova och gömma mig lite. Sen kan hon komma. Måste plocka undan disk och dylikt också. 
 
Sen är jag arg idag. På mig själv och en mängd människor runt omkring mig faktiskt. Har även den där kissat-på-mig-känslan som jag kan ha ibland. 
Att jag mellan 7 och 8.30 trots totalt illamående och olust har fått i mig mer än dagsbehovet kräver gör mig ännu mer arg. Ännu mer ledsen. 
 
Håll käften fågeljävlar annars dammsuger jag upp er. Undulaterna reagerar tydligen på mitt dammsugande. Jävla fåglar. 
 
Kan man gråta, skratta och skrika på en och samma gång? Kan man både hata och älska någon?

Skyl mig. Ta bort alla mina en gång sagda ord så att jag får börja om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: