bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Kort och gott

Kategori:

Ytterligare en dag har passerat. Jag skrev att morgonen gick åt pipsvängen? Jag ville vara ensam i min makaronivärld. Åkte hem och sov två timmar direkt efter jobbet mellan 13-15. Sen fika med Madelene (banan och kaffe). Sen har jag tagit en springtur och fått i mig lite kvarg och keso med hallon och banan.
 
Har varit full av ilska idag. Ilska och sorg gentemot hela livet i stort. Inte världens roligaste känsla med andra ord. Speciellt när jag inte riktigt kan hitta orsaken till känslan...
 
Jag har inte så mycket ord just nu. Är väldigt tankspridd och hinner inte mer än fånge en tanke innan den försvinner igen. Blir halva meningar istället för hela... Och det skapar inga sammanhängande texter direkt. Imorgon ska jag iallafall få träffa K igen. Det har varit en tvåveckorsuppehåll och innan det var det också ett tvåveckorsuppehåll. Det är INTE bra för mig när jag inte kan gå en gång i veckan. Helst skulle jag vilja gå två gånger i veckan. Jag behöver en fristad utöver min matvärld och jag behöver verkligen öva på att anförtro mig och det övar jag på där. Jag längtar efter att få prata. Som det känns just nu ska jag prata om min ilska. Jag har vissa människor som jag känner mig särskilt arg på och det vill jag prata om tror jag. Jag avskyr ju faktiskt att inte förstå.
 
        Jag är trött. Åh, vad skönt att sova hörni!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: