bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Tills du inte orkar stå!

Kategori:

Jag berättade att jag är arg idag. Tom men arg. Ilska hanterar jag bättre än sorg.
 
 
 Alla som inte tar mig på allvar kan ta sig i arslet. Just det Iza! Jag lipar åt dig. Jag lipar mot många just nu. Jag vill sminka mig svart, tatuera hela mina kropp och hålla huvudet högt och inte bry mig ett skit om någon annan än mig själv. Jag är en leende, blommigt klädd, prestationsprinsessa. Finaflickansyndromet.
 
 
Idag vill jag vara helt tvärtom. Lämna gullandet och peka finger mot hela världen. TA ER NÅGONSTANS! Jävla helvetesskitliv. Jävla helvetesskitmänniskor. Alla bara blundar.
 
 
Iza, vad är det frågan om?
Vadå, vad är det!?Jag är arg!!! Jag hatar. Jag är arg på mig. På alla. På min situation. HELVETE.
 
Vill ställa er på rad. Placera en knytnäve i era magar. HÅRT. Så att ni viker er. Sist i raden står jag själv. Min avbild får mer än ett slag. Hon får sparkar också. Och spott. Piskor, öppna handflator, knutna nävar. Hon ska ligga ner och blöda. Jag ska slå tills hon går sönder. Jag hatar. Jag hatar. Jag ska skratta när hon gråter. Njuta när hon lider.
 
Gör mig till ett objekt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: