bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

ångest

Kategori: Allmänt

Jag visste att det skulle bli en tuff dag. Kämpar emot illamåendet gentemot det egna jaget. Försöker att inte gå in i hatet. Men det finns så nära till hands. Vi går här, hand i hand. När svåra situationer uppstår med dem jag håller kär så börjar det. Slagen. Hårt. Hårdare. Hårt. Hårdare. Hårda ord, ingen nåd. Det här ska du ta. Lilla pissluder. Det är så svårt ibland. Att stå upp för det man tror är rätt. Det kan göra så ont. För det är så obekvämt. För alla inblandade. Jag sväljer en atarax och skriver. Skriver här. Skriver textrader på engelska som kanske såsmåningom kan bli till en ny låt. Avreagera. De jag vill prata med vill inte prata med mig just nu och då är det bara för mig att backa. Det är dags. Visa kärlek och omtanke genom att ge avstånd. Min hals gör ont av ännu icke gråtna tårar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: