bulimiza.blogg.se

Jag vill leva. Inte vänta på att livet ska börja.

Vill vara hos dig

Kategori: Allmänt

Jag kände mig fri, agerade ofritt. Ångrade mig djupt när jag vid 14-tiden hade ätit lite godis, kaffe med massa grädde, en macka, knäckemackor och yoghurt på morgonen och sen pasta till "lunch". Blev äcklad av mig själv och kräktes mer än jag har gjort på riktigt länge. Helt tom. Men det kändes inte hemskt. Kändes inte som ett straff. Utan som en hjälp. Efter det har jag inte stoppat i mig någonting mer. Och nu ser jag bara fettvalkar som hänger över byxlinningen tyvärr. Jag börjar bli slapp, förslöad och fettig. Blä. Äckligt. Tränar ingenting!!!
 
Extremt trött. Ska sova tills jag inte längre är trött. Tänker massor på en vän som har massor av ångest just nu. Vill vara där. Bredvid. Nära. Krama. Pussa. Jag ska fundera. Och så ska jag försöka hjälpa så gott jag kan bara genom att finnas till.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: